לאחרונה יותר ויותר לקוחות פונים אליי ושאולים שאלה אחת "איך לפרסם לקהל היעד שלי?"
התשובה? מתחלקת לשנים.
רימרקטינג בפייסבוק- מה זה?
אחד הכלים החכמים שפייסבוק מאפשר לנו לעשות על מנת לטרגט את הקהל, הינו רימרקטינג(Re-marketing) לאתר האישי שלכם.
איך זה עובד בפועל? פייסבוק מאפשר לך להציג פרסומות לגולשים שכבר ביקרו באתר שלך ע"י הטמעת קוד (פיקסל) באתר.
לדוגמא- לקוח פוטנציאלי נכנס לאתר שלך ולא ביצע רכישה או שירות. האם איבדת לקוח? לא בטוח, אך קרוב לוודאי שהלקוח מעוניין בשירות או במוצר. רימקטינג מאפשר לך להמשיך לעקוב אחר הלקוח ולהציג לו שוב ושוב את הפרסומות שלך.
שלב ראשון-יצירת והטמעת הפיקסל
-הולכים למנהל המודעות בפייסבוק>Audiences (קהלים)
-לוחצים על Custom Audience (צור קהל)
-בוחרים באופציה הראשונה של Custom Audience (קהל מותאם אישית)

-בוחרים את האופציה Website Traffic (תנועה גולשים באתר)

-נפתח חלון עם קוד ואם אפשרות לשלוח את הקוד למפתח האתר, שלחו את זה למייל שלכם (אתם רוצים את הקוד ואת ההוראות במייל שלכם להמשך) ולוחצים על Create Audience

לאחר מכן, מגיעים למסך שבו מגדירים את הקהלים שלכם, בואו נתחיל עם האופציה הפשוטה של "כל תנועת האתר" ואז רושמים את כתובת האתר שלכם ,נותנים שם לקהל ומגדירים את משך הזמן שאתם רוצים לשמור את הגולש בקהל שלכם.

מה עכשיו? עכשיו השאיפה שלכם היא קודם כל להטמיע את הקוד על האתר שלכם.
הגעתם לסיומו של השלב הראשון.
שלב שני- שיתופי פעולה
המטרה להטמיע את הפיקסל שלכם בכמה של יותר אתרים של קולגות שמסכימים לשתף איתכם פעולה על מנת ליצר קהל גדול יותר.
שלב שלישי- יצירת מודעה לקהל שבנינו
לאחר שבחרנו פוסט לקידום נבחר קהל מהרשימת קהלים שלנו

מקווה שעזרתי ואפילו בקצת
נפגש בקרוב...